عاشقت بودم!!!


ღ♥ღ♥♥عاشقانه♥♥ღ♥ღ♥

چِـــ دِلیـــ دارَد مَتَرسَکـــ..!! با اینـــ کِـــ میـــ دانَد کَسیـــ او را دَر آغوشـــ نمیـــ گیرَد، چِگونِـــ دَستـــ ـــهایَشـــ را باز میـــ کُنَـــد...!!

 

 

از کودکی

 

        عاشقت بودم

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت11:00---19 اسفند 1391
از این تکرار ساعتها

از این بیهوده بودنها

از این بی تاب ماندنها

از این تردیدها

نیرنگها

شکها

خیانتها

از این رنگین کمان سرد آدمها

و از این مرگ باورها و رویاها

پریشانم …

دلم پرواز میخواهد

سلام مرسی از وب زیبات
منتظرت هستم
ممنون


مجتبی
ساعت13:35---14 اسفند 1391
سلام ممنون سر زدی بازم منتظرت هستم
راستس اگه دوس داری تبادل لینک کنیم


مجتبی
ساعت19:58---12 اسفند 1391
هی کافه چی...
میزهایت را تک نفره کن؟؟؟
نمیبینی همه تنهاییم...
سلام وب پر محتوایی دارین خوشحال میشم به منم سر بزنین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 12 اسفند 1391برچسب:,ساعت 19:40 توسط سارینا| |


:قالبساز: :بهاربیست: